Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Κορμός σοκολάτας light!





ΥΛΙΚΑ (8 άτομα)

100γρ βιτάμ light
0,5 φλ. κακάο Γιώτης χωρίς ζάχαρη
1,5 φλ. ζαχαρίνη
100γρ μπισκότα πτι μπερ 
0.25 φλ. γάλα 1%
λίγο κονιάκ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
  1. Σπάμε στα 4 τα μπισκότα και ανακατεύουμε με το κονιάκ.
  2. Λιώνουμε το βούτυρο και προσθέτουμε τη ζαχαρίνη, το γάλα και το κακάο.
  3. Προσθέτουμε τα μπισκότα και ανακατεύουμε.
  4. Καλύπτουμε ένα μακρόστενο ταψάκι μα αλουμινόχαρτο και ρίχνουμε μέσα το μείγμα.
  5. Αφήνουμε για 3-4 ώρες στο ψυγείο και σερβίρουμε.
180 θερμίδες/ 20 υδατάνθρακες
 
 
 
 
                           ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
 
 
 
 

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη συνταγή!!Μπράβο Ιωάννα μου!Συνέχισε ακάθεκτη!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείται ο κόσμος της Ιωάννας έχει τα πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ ότι γλυκό έχει να κάνει με σοκολάτα και αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου
    χαίρομαι που έχεις ποικιλία θεμάτων ..επειδή είναι και το δικό μου με ποικιλια θεμάτων , θα μπορούσα αν δω κάποιο θέμα σου και μου αρέσει να το δημοσιεύσω στο μπλογκ μου; (ως πηγή θα βάλω το μπλογκ σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή