Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Νηστίσιμη συνταγή μακαρόνια με μανιτάρια και πιπεριά!


 Αγαπημένοι μου bloggers έφτιαξα μια συνταγή νηστίσιμη και θα θελα να την μοιραστώ μαζί σας! Είναι μια πολύ απλή συνταγή νόστιμη και............. νηστίσιμη! Φυσικά όποιος δε νηστεύει μπορεί να χρησιμοποιήσει κανονικά υλικά! Θα ήθελα την επιείκειά σας διότι η συνταγή είναι βγαλμένη από το μυαλό μου και εύχομαι να σας πετύχει!!! Εμένα πάντως βγήκε πολύ νόστιμη!
  Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

        Τα υλικά μας!




1/4 ποτηριού του κρασιού ελαιόλαδο




1/4 του ποτηριού του κρασιού κρασί κόκκινο και 1 ποτήρι του ουισκιού γάλα σόγιας



1 ψιλοκομμένο κρεμμύδι ξερό, 1 κουτάκι μανιτάρια, 3 σκελίδες σκόρδο, 1 πιπεριά κίτρινη (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι χρώμα πιπεριά θέλετε!), λίγο τυρί φέτα νηστίσιμη!





Λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι και λίγο γλυκιά πάπρικα




Και τέλος............ ένα πακέτο μακαρόνια




Σε ένα κατσαρολάκι τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Μόλις αρχίσουν να μαλακώνουν προσθέτουμε τα μανιτάρια και την πιπεριά. Αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε και την πάπρικα. Τα αφήνουμε για 3 λεπτά να σοταριστούν  τα λαχανικά και σβήνουμε με το κρασί. Κατεβάζουμε την φωτιά στο Ν05, περιμένουμε να εξατμιστεί το κρασί και προσθέτουμε το γάλα σόγιας. Το αφήνουμε να βράσει για 15 λεπτά και παρακολουθούμε μέχρι να δέσει η σάλτσα! Κατεβάζουμε από την φωτιά και προσθέτουμε την φέτα.


Το αποτέλεσμα της σάλτσας θα είναι κάπως έτσι!



Η τελευταία διαδικασία είναι να βράσουμε σε αλατισμένο νερό τα μακαρόνια.




Το αποτέλεσμα θα είναι αυτό το υπέροχο πιάτο!




Να σημειώσουμε πως όσοι δεν νηστεύουν μπορούν να χρησιμοποιήσουν αντί για γάλα σόγιας κρέμα γάλακτος χαμηλών λιπαρών και τυρί γκούντα ή κάποια πικάντικη φέτα!

Ελπίζω να φτιάξετε την συνταγή και να σας γίνει όσο νόστιμη έγινε και η δική μου!


Καλή σας όρεξη!!!



8 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ιωάννα μου!!!Μπράβο σου!!!Μεγαλούργησες!!Καί η συνταγή σου τέλεια,αλλά καί η όλη φωτογραφική σου παρουσίαση,υπέροχη!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τις φωτογραφίες έχω καλή δασκάλα!!! Οι δικές σας που είναι υπέροχες έγιναν παράδειγμα για μένα!!!Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Δοκιμάστε την και πείτε μου!!! Φιλάκια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ όμορφη και εφευρετικη συνταγή Ιωαννακι μου. Θα την δοκιμάσω σίγουρα. Φιλάκια πολλα απο Ολλανδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ νόστιμη συνταγη,ωραιο πιάτο,καλως σε βρηκα,καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή