Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Καλό Σαββατοκύριακο ! ! !



 

Καλησπέρα φίλοι μου. Παρασκευή σήμερα και περιμένουμε πως και πως ν' απολαύσουμε το Σαββατοκύριακο. Όλη η Ελλάδα έχει μπει στους ρυθμούς της Γιουροβίζιον και πλέον όλη η αγωνία της Ελλάδας είναι τι θέση θα πάρουμε σ' αυτό το πανηγύρι της Ευρώπης. Έλεος! Οι Έλληνες έχουν φτάσει να πεινάνε στην κυριολεξία. Ένα μεγάλο ποσοστό είναι ήδη κάτω από το όριο της φτώχειας, καθημερινά αυτοκτονούν τόσοι πολίτες και οι τηλεοράσεις ασχολούνται με την Γιουροβίζιον. Πλέον δουλεύουμε για να ξεχρεώνουμε. Εντελώς τραγελαφικό! Ααα συγνώμη ξέχασα καλέ, έχουμε και τον πυρετό των εκλογών. Σχεδόν κάθε βράδυ βλέπουμε τους πολιτικούς να σφάζονται ποιος θα πρωτοσώσει την Ελλάδα και ποιος θα είναι ο σωτήρας μας. Λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια της χώρας μου. Χαίρομαι όμως για ένα λόγο, ότι μέσα σ' αυτό το χάος και την παράνοια που επικρατεί βλέπω ότι υπάρχουν ακόμη ΆΝΘΡΩΠΟΙ που βοηθούν ανιδιοτελώς. Γιατροί που σε κάποιες περιπτώσεις παρέχουν τις υπηρεσίες τους δωρεάν η κάποιοι πολίτες από το υστέρημα τους προσφέρουν τρόφιμα ή κάποια άλλα είδη πρώτης ανάγκης. Γι' αυτούς και μόνο νιώθω κάποια περηφάνια. Υπάρχει ακόμη ανθρωπιά. Ας σταματήσω εδώ γιατί αν συνεχίσω μπορεί να γράψω σελίδες. Είναι λύπη, πόνος, στεναχώρια και αγανάκτηση. Τέλοσπαντων!  
Σημασία έχει μέσα από την καταιγίδα να βλέπουμε πάντα το ουράνιο τόξο. Να κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν και να περνάμε καλά . Αυτά μπορούμε να τα πετύχουμε με πολύ απλά χωρίς καν να ξοδέψουμε ένα ευρώ. Μια βόλτα στην παραλία, μια ταινία στο σπίτι με φίλους, ένα τραγούδι που θα μας ξεσηκώσει και θα χορέψουμε είναι μικρές ανέξοδες χαρές που θα μας κάνουν να ξεχάσουμε την καθημερινότητα και τα προβλήματά μας. 
 Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχετε ένα όμορφο, ξεκούραστο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο! 


Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις επισκέψεις σας και τα όμορφα σχόλιά σας!


4 σχόλια:

  1. Καταλαβαινω τι λες και δεν σου βρισκω αδικο.
    Πιστευω ομως οταν υπαρχουν ευκαιριες να νιωσει καποιος ομορφα ακομα και με κατι οπως την Eurovision δεν ειναι κακο.. Ειναι μια ανασα στην καθημερινοτητα και τετοιες στιγμες ειναι καλο να τις αναζητουμε..
    Και εγω απο μικρη περιμενα πως και πως αυτες τις μερες. Μου αρεσει πολυ..
    Φετος ειναι η πρωτη χρονια ομως που δεν ασχολουμαι καθολου.
    Καλο ΣΚ να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία!Δεν κατηγόρησα την Γιουροβίζιον αλλωστε κ εγω την παρακολουθώ κατα καιρούς.Απλα μου κάνει εντύπωση που ασχολούνται με αυτήν την στιγμη που μια Ελλάδα βουλιάζει.Θα χαιρόμουν ας πουμε αν η Ελλάδα είχε πρωτιά για κάτι αλλο στην Ευρώπη κ οχι να αγωνιώ αν θα κερδίσει την Γιουροβίζιον.Καλο σκ να εχεις κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Ιωάννα μου!!Εγώ πάλι,δέν ασχολούμαι μέ τιποτα από όλα αυτά!Τά βαρέθηκα!!Σκέφτομαι πότε θά φτιάξει ο καιρός νά αρχίσω τά μπάνια! Χα χα!!Νά κανονίσουμε γιά καφέ!!!ΟΚ???Καλό καί χαρούμενο Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω πλέον δεν ασχολούμαι!!Με μεγαλη μου χαρα θα περιμενω πιούμε καφεδάκι!!καλο σκ να έχετε!!Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή